About Me

My photo
Tasya , fifteen , setiawangsa & TAKEN

Fariss Khaliddd :)

First time kita meet kat Sultan kan , Then You salammm i , you ckp you faris khalid . I ckp i tasya . You ckp i comel . I ckp ehhh Im nottt -.-' pastu my sis ajak naik lif kita masuk club . I ddk kat table dkt dgn Pool . You time to jumpa papa you kan?Hmm , Time to i bosann tahu tk .So i pegy toilet dgn aunty i japp . Make-uppp . hehe :P I kluar i ddk kat table i , I usha muka youuu . Gerammm dohh tgk . I perasan you usha i . You dtg table i . You ckplahh klau i ddk sebelahh you boleh tk?Sikit pun boleh lah . I ckplah boleh ddk saja . You ajak i dance and main pool i tk nkk . causee i tk ada mood -.-' Soryyy sayang . You ddk sebelah sis i , you bisik dgn dia you ckp apa?You ckp yg i ny ada boyfiee or belum . So sis i ckplah tnye lah adk i . Eee gediklahhh kau kak sengan tahu tk ! Haih -.-' I dah bosan sngat i ajak sis i blahh dri situu . Sis i ckplahh tggu 1hours . I ckplahh alrigthh boss . Dahh lebihh 1hours . Datuk to bwk kiteorg pegy karaoke red box . Dlm car i ddk belakang dgn aunty and sis i . Faris and datuk to ddk depan . Faris ckplahhh ehhh mana tasya?Sis i ckp lahh ny ada kat belakang . Faris ckplahh , Huh nasib baikkk . I igt tasya tertinggal risau betul . I dahhh ngantok time to . Bosannn -.-' Dahh smpaiii . Faris jln sebelahhh i dia ckp mcm2 lahhh . * LUPA . dlm karaokeee to faris sruh i nyanyi . but i tknk causee malu dohhh . Eee tknk aku ! haha:P Turn faris nyanyi dia pilih song LOST IN LOVE AND LOVE STORYY . ecehhhh Jiwang lahhh mamat faris kita sorg ny . Hehe :P I dgrlahh dia nyanyii , Alahaiii bolehh tidur tahu tk . best lahh voice diaa . I usha muka dia lama-lama mcm ada sebijik mcm Vincee af2 to . Hehe :P lepas faris nyanyi turn i pulak nyanyi . Laguu BLOW ME A KISS , NO PROMISES AND PART OF THE LIST . awhhhh favv <333333 Fariss pulaa bising WOAHHH WOAHHH dlm room to . i dah sengann tahu tkkk . dah lahh sejukk . Pastu makanan dtg Faris Suapp i . dia ckp ada tulang ehh sayang?makan pelahan2 okay honey:) i pun okay lahh . Then i nk pegy toilet . Faris pun nk ikutt . Eee sebok jeh sayang ny . haha:P i pegy faris hulurkan tangan dia . Alahaiiii cair dohhhh . Girls kat luar to stuff2 semua ushaaa koydd . Sengannn siott . Dia tggu i depan toilet to lama gilaa . But dia ckp Itsokayyy . Masuk balik room . Dia suap kan i tembikai susu , pastu i Suapkan faris balik dia ckp You ny Sweet doooo . I sukaa lahh you ckp Dooo comel hehe :P Dahhh abs Dia ambil Hp dia , Faris snap photo dgn i . Dia ckpp mcm2 psl i ny , Naikkk sengan i . Dia mintak numb i . Dia tuliss my name Tasya my wifeyy .Ecehhhh . Dia ckp lahhh Aku nk keluar jap nk pegy toilet ny , korg jgn sentuh girlfieyyy aku ny . *PADAHAL TK COUPLE LAGI . hahaha . Lepass dia balikk dri toilett faris ckplahh , Sayang are you okay? I ckppp Im fineee fariss dont worry okay sayang? :) Diaaa senyummmmm . COMEL SAYANG ! hehehe :P dah abs karaoke kiteorg kluar room . Faris hold my hand . auwhhh sweettt . Aunty , sis and papa fariss senyum2 pulaa . sukalahh to. ehhhhh sengannnn lahhhh . :P dlm keretaaa faris ckpp kat my sis Yanti you dduk dpn dgn papa i okay ? i nk ddk sebelahh gf i nyy japp . Aunty i pulak ddk sebelahh i senyum2 . Faris pegang tgn i . Dia storyyy psl hidup dia , family , working , and moreee . Faris tnya apee Date birthday i , i ckp 24/9/95 . dia ckp nty nk sambut , nk bgi i present , shooping2 and bwk i jln2 . Faris ajak i pegy langkawi cz dekat sana dia ada bot dia sendirii . I ckplahhhh tk nk sbb busy nk study dia ckp itsokayyy . Hmm :(( Sadddddddddddddd . Pstuu dia ckp psl Design baju i , dia ckp nk bwk i pegy shooping and thenn dia nk design kan i baju kebaya warna puprle cz faris tahu i minat puprleee . Ntyy dia nk reka kan i satu baju nyy lain pada yg lainn . dia storyyy family dia pulaa , All family's dia ada 4 . 2boys and 2girls . soo si faris ny ank numb2 . I ckplahhh i Ank numb2 jugak . Faris ckplahh Ada jodohhh , Ecehhhh poyo lahh you b :P Sukalahh to . dah nk smpai setiawangsa , faris tk bgie i balikk . dia sruhhh i tidur rumah sis i kat selayang . thn i tidur ruma sis i . papa faris hantar aunty i balikk . sooo now i dgn faris 2 dkt belakang , sis i dgn papa faris . Hmm , Faris ckp Thanks spend time dgn i . I ckplahh Itsokayyy . Nk smpai selayangg Singgah 7E . Fariss ckp kat i nk anythings , I ckplahh tknk cz dah kenyang . Soo dia degil pegy beli chocolate dgn apatahh lupaa byk koyd dia beli . Buncitt perutt . Dlm kereta to pulaaa dia ckp NICE TO MEET YOU Honeyyy . I ckp lahh Me to sweet heart <3 Pasto faris kiss my lipsss. Ohh goshhhh terkejuttt . HAHAHA ;P Dahhh smpaiiii rumahh sis i . happy . I masuk2 teruss mandi2 and cuci mukaa . I ambil chocolate and Milkkk . nyumnyummm . I sharee dgn farisss . I watching movieee dgn fariss , Awhhhhhhh bestt . I rasaa hiduppp i happy gilaa dgn faris . Thanks make me happy thats day :) ILOVEYOUMORE Sweet <3 I tertidurr atas badan diaa . Sooo esuk pagi dia gerak i , dia ckp Good morninggg babyyy ! I mamai time to , mukaa mcm cina mabukk tahu tk . hahah :P Dia kiss pipi and kiss lips i . faris ckp tcare and I miss you . Cz dia nk pegy putrajaya nk kerjaa . Soooo I WILL MISS YOU SO MUCHHH sayangg :(( SEDIHHHH LAHHH . So The end ~